Passar på

Att blogga när resten av familjen sover.
Det har hänt lite förändringar i familjen denna vecka.
Kim sa upp sig från sitt jobb i onsdags.
Anledningen till det är att han har börjat plugga för att få sin behörighet för att starta eget - inom det han håller på med. El och styr, som han brinner för.
Man får ju inte starta eget inom samma bransch man jobbar med = konkurrens , så då blev det ju så att han slutade på N&N.
Han kommer vara hemma till 3 mars med Junia för att sedan plugga och starta eget.
Jag är otroligt stolt och glad över att Kim är så jäkla driven och "vill" komma någonstans i livet inom jobbet. Testa sig fram och våga satsa. Jag vet att första året kommer vara tufft att starta och bygga upp ett företag men jag tror stenhårt på att han klarar det. Och att vi gör det.
Tänk att vi kommer vara egna företagare båda 2 om några månader, visst finns det för och nackdelar med det men jag ser att fördelarna väger helt klart tyngst! Vi kan bolla idéer och få till ett riktigt bra gemensamt liv av det här.
Kommer verkligen bli en spännande höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0