Onsdag

Varje kväll, när jag sitter i bilen påväg hemåt lyssnar jag alltid på verkligheten i P3. Då flyger tiden iväg och det är nästan alltid bra storys och det är så intressant att höra andra människors historier och verklighet.
Ibland blir jag riktigt jävla tagen och sitter och bölar. Vi är så olika, vilken väg vi väljer och hur vi har hamnar där vi hamnat.

Nog om det, i morgon är jag ledig och då blir det ingen radio på hela dagen.
Har inga direkta planer men lite småsaker ska fixas.
Sovmorgon kanske man kan få?
Nu ligger jag och Junia i sängen och kollar på Grammis Galan. Junia röjer som tusan när musik spelas. Hon svänger så mycket med armarna att jag tror de ska flyga av i farten.

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0