Ny vecka!

Vi kör igång med LCHF idag. Vi körde på det i somras också och det funkade riktigt bra!
Ska även börja med zumba igen. För det är så kul!
Skönt att få in lite rutiner igen efter jul och Thai-resa där jag svullade i både det ena och det andra. Visst jag behövde lägga på mig efter min dipp innan jul där jag var nere på 49-50 kg och mådde inte alls bra eftersom jag bara stressade runt och skippade måltider. Stress och längtan efter någon gör en dum i huvudet.
Så det är inte kilorna jag vill bli av med bara komma till skott och göra något och må bra.
Känner mig också så trött på denna snö och att inget "händer". Måste börja tänka framåt och att jag kan och ska vara mammaledig en månad snart!
Måste vara jobbigt för Kim att dra igång med jobb och egetföretagande efter ett halvår pappaledighet. Men jag tror han är jäkligt taggad också.

Helgen som kommer ser jag så mycket fram emot, men det tar vi en annan dag!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0