Hej

Jag har inte bloggat på hela dagen. Ovanligt va?
Nä men jag har haft fullt upp, varit på Ikea som jag egentligen inte tycker är så roligt. Kim försökte få mig att äta köttbullar. 8 st för 29:-, men ni som känner mig vet att jag inte gillar Ikeas mat. Eller jo jag gillar väl maten men jag tycker inte det är trevligt att sitta och äta på ett ställe man bara vill hem ifrån. Och trängseln... Oo nej. Känns som en skolmatsal.
Idag var det ifs väldigt lugnt på Ikea. Så jag satt i lugn och ro och kollade på när Kim åt en köttbulletallrik. Junia röjde runt i "barnhörnan" det var okej idag på Ikea.
Jag tog en french körv vid kassorna i stället och åt den i farten på väg ut.
Det blev lite prylar och en matta till Junias rum.
När vi kom hem så var vi bara hemma.
Kim sa åt mig att vara fin-klar vid sex tiden för att då kunde vi åka till stan och se efter om något trevligt ställe hade något bord över. Han ljuger så dåligt, jag förstod direkt.
Vem tar bilen till stan när man bor på stan?
Vid sex var jag klar. Junia också. In i bilen och sen åkte vi hem till Junias farmor och farfar Per. Kim hade fixat barnvakt för kvällen och natten.
Jag blev lite impad iaf.
Sen blev det middag på Minako. Helt lagom med en bento. Gott kött med massa soya och sushi.
Efter det åkte vi till Heron och såg en film. Inte vilken film som helst utan Django Unchained ( som jag har velat se ett bra tag nu)
Jag älskar Quentins filmer, men vem gör inte det? Så jag hade höga förväntningar.
Och den var grym. Vill inte vara sån som beskriver filmer såhär men den var FET! Se se se se den. Den är köttig, blodig och med en twistad humor.
Och för att inte avslöja för mycket så fullkomligt älskar jag när de "goda" ger igen och vinner. Man är lycklig när man lämnar biosalongen. Äh fan va bra den var! Jamie Foxx var bra, alla var bra!
Musiken är cool, man bara dras med av den.
Shit vilken recension ni fick nu...

Nu är vi i alla fall hemma. Tack Kim för en förträfflig överrasknings kväll, du är bäst.
Vi andra hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0