Godnatt

Jag vet att det är mycket lägenhetssnack här nu men va tusan, jag är så jäkla glad att äntligen ha ett hem och att den sakta men säkert håller på att bli klart här hemma - helt och hållet.
Jag håller fortfarande och testar med olika downlights som vi ska ha intill väggarna som släpljus i vardagsrummet och där den inbyggda garderoben är. Olika ljus, olika spridningar, tänk va lite ljus kan göra skillnad.
I badrummet velar jag mellan halogen och LED. När du dimmrar LED blir ljuset aldrig "varmare" alltså gulare i skenet. Det blir däremot halogen, och i badrummet vill man ju ha lite snällare ljus på morgonen och inte det kalla ljuset.
Svårt att förklara, men det pysslar jag alltså med, väntar också på 2 nya led spottar från Designlight jag beställde på mässan tidigare i veckan.
Tack så mycket för snälla kommentarer ang. lägenheten.
Kram och godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Nina

Nu är ju inte jag nån expert men vi har dimbara ledspotar i vårt nya badrum. Vi har även en lampa ovan spegeln och det är denna jag har på för mysbelysning för det är som du säger led är ju så vitt och blir liksom inte mysigt hur mycket du än dimmar. Jag hade nog gått på halogen, billigare i nuläget och mysigare ljus..

2013-02-11 @ 08:21:42
URL: http://Vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0