V.34

Nu väger bebisen ca 2.2 kg och är 44 cm lång, och det börjar kännas att den är så pass stor. Det har börjat strama i ljumskarna och det ilar i nedre delen av magen. 
Men det är inga större problem. 
Jag tror att den här bebisen vill ut tidigare än 2 februari. Runt den 24 januari närmare bestämt. Egentligen vill jag inte att den ska komma tidigare för jag vill att den ska få en egen månad att fylla år i. Det händer redan så mycket i januari så februari känns bra! Sedan skulle det ju underlätta om jag kunde jobba januari ut. Inte för att det är hugget i sten att jag måste jobba, men mitt jobb är en del av mig och jag måste få avsluta på ett bra sätt. Gå hem när jag känner mig klar och redo att lämna över. Min affär är ju faktiskt mitt ansvar. 
Yes yes, nu är det inte långt kvar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0