V.33

Jag mår JÄTTEbra! Tror stenhårt på att röra sig och låta vardagen rulla på gör sitt hos mig. Känner direkt att när jag ligger eller sitter längre stunder hur allt bara låser sig. Då får jag ont. 

Visst är det jobbigt att jag inte tycker att något är jobbigt... Men här kommer faktiskt några saker: 

Det är jobbigt att inte kunna bära Junia om hon vill det. 
Det är jobbigt att jag har typ 6 arbetsveckor kvar...
Det är jobbigt att jag inte har förberett eller köpt en enda pryl/kläder( förutom sparkdräkten) till bebbo. 
Det är jobbigt att jag inte hinner något.
Det är jobbigt att inte kunna knäppa jackan och snålblåsten blåser så jäkla kallt rakt in i märgen. 
Det är jobbigt att ha hund när man är höggravid för på något konstigt sätt så samarbetar inte Wilma för 5 öre.
Det är jobbigt att känna sig ful/oattraktiv 
Jag kan fortsätta men det är ganska så meningslösa saker jag tycker är jobbiga. 

Jag är glad över att jag slipper ha ont någonstans. Jag är bara trött men vem är inte det 2 veckor innan jul? Man bara längtar efter lite ledighet. 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som alltid ser så fin och fräsch ut med eller utan mage

Svar: : ) tack !!!
emelie

2013-12-12 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0