Söndag!

Ja det var bara att göra sig i ordning när man upptäckte att vi tagit en sådan lång sovmorgon. 
Hämtade upp mina föräldrar och sen iväg till mormor i Hägersten för att fira hennes 81 års dag. (Eller hon fyller på tisdag men vi firade idag istället) 
Ja det blev julskinka , köttbullar och korv. Sill och sånt också. 
Sedan kött med potatis och efterrätt med hela baletten. Alla nöjda, alla mätta. Min kära lilla mormor 81 år <3

Ps. Det börjar bli FÖR trångt i magen nu vid måltider, känns som jag bara pustar och frustar istället för att prata numera. 




Kommentarer
Postat av: josefin anero

Hahahaha älskar att du inte klagar på nånting( i bloggen iaf)..
Men detta kan jag FÖRSTÅ att du klagar på. Minns hur det var när jag väntade Aleks, hade verkligen mage och tuttar upp i halsen, fick knappt plats med organen så mat var det svårt att få ner, vart mätt efter en knäckemacka liksom... Eftersom jag är lågburen denna gång kommer jag förmodligen inte uppleva samma känslan under denna graviditet, helt okej för mig;-) kram

Svar: Aa det skulle inte sitta fel att slippa :)
Kram
emelie

2013-12-08 @ 20:42:19
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0