Maj 2013

Den 1 maj blev jag, Kim, Junia, min syster, Emilia, Ali, Zakie, Andreas, min bror, Nina, Lucas och Tilde nerbjudna till mina föräldrar på Kalymnos. 
Redan när vi samlades på Arlanda började familjen tajkon märka ut sig. 
Världens bästa resa! Hade så himla kul och vi gjorde så mycket tillsammans! Vi var på utflykter nästan varje dag. 











Vi firade vår mamma/mormor/farmor/gammelmormor på hennes 60 års dag. 





Vi firade påsk x2















Vi fick 12 dagar tillsammans! :) 

Väl hemma så tuffade livet på som vanligt. 
Träffade Lilla O. 
Junia är så snäll och försiktig med Olivia. 

Grillkväll med vänner! 




Sverige blev världsmästare! 

Den 23 maj får vi ett samtal från Åse på Tom Tits förskola! Junia har fått en plats med start i augusti! Jaaaaaaaaaaa!!!! 



Myskvällar ute, det börjar bli sommar på riktigt! 


Hälsade på mormor Eva i Hägersten. 


Maj är nog min bästa månad på hela året. Jag är så extremt lycklig över att vi fick en resa tillsammans hela familjen. Och det vi inte visste då var att ett litet till kärleksbarn växte inuti mig... Det kom som en surprise i juni <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0