Juni 2013

Vi började härliga juni med att gå på bröllop. Daniel fick sin Andrea och festen höll till i Trosa. Vi hade så roligt! 


Den 2 juni var vi på grillkväll hos Lasse och Åsa. 


Den 3 juni fyllde jag 26 år. Bjöd in mina vänner på middag, tårta och lite dricka. Helt lagom på en måndag :) 


Junia hjälpte till i köket 

5 juni - min och Kims förlovningsdag. Och lilla fina Junia var med i LT. 

Jag överraskade Kim med en helkväll i sthlm och vi hade världens mysigaste rum på hotel kung Carl på Stureplan. Vi badade och tittade på vår favoritfilm django unchained. 


Jag hade mått lite illa några dagar, humöret var lite svängig men inte trodde jag att det berodde på att jag var preggo. Var säker på att jag stressat med bröllop, födelsedag, förlovningssurprise och jobb. 

6 juni - nationaldagen. 
Vi var på Waldemarsudde med Sarah och Daniel. Fin sommar dag men jag mådde illa och trodde det var rödvinet från gårdagen som spökade. 


Den 7 juni förändrades våra liv. Jag var tillbaka på jobbet och mådde fortfarande illa, stod ute och packade upp varor och kände hur brösten gjorde ont varje gång jag kom åt dem med kartongerna. Jag blev svettig och smsade Kim och berättade vad jag misstänkte. Han trodde att jag bara att jag höll på att bli sjuk men sa att jag skulle ta ett test. 
Sagt och gjort. Den 7 juni får vi veta att jag är gravid igen. Jag blev så chockad och Kim också. Vi pratade inte om det på hela helgen. Vi bara fortsatte med livet... Tror vi ville att det skulle sjunka in.. 

Dagarna flöt på.
Vi var på Kiholmen och myste, åkte ut med Per och Carina med båten i Trosa. 







Jag jobbade på och försökte hålla god min. Mådde så sjukt illa och jag var så trött. Värmen gjorde mig galen! 

Midsommar kom och vi firade den på Kiholmen och Slandö Kalv. 
Konstig nog märkte ingen (som inte visste) att jag inte drack alkohol. 









Resten av månaden blev lugn, jag + sängen + bubbelvatten var rätt så bra kompisar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0