Julen är här!

I alla fall för Junia som gick sin sista dag på dagis dag. Kim hämtade henne vid kvart i tre men då var barnen på Tom Tits och röjde så han gick dit en stund så fick hon leka av sig och visa honom sånt hon gillar... Gissar på att någon kommer vara trött ikväll (Kim alltså ;) 

Min dag har varit bra, vi började ju med julfrukost på jobbet. Myspys med tända ljus och lite snack. Julklappsutdelning också. 
Till lunch så åt jag och Alex pizza. Jag drog till med en kräftpizza med aioli. Herre va gott! 
Resten av jobbdagen gick undan och nu är jag påväg hem. Det blir Skagentoast från scratch till middag (fortfarande mätt efter lunchen) och svenska hjältar på tvn. Åh härligt med fredag! 

<3 

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad gott det lät, och så snygg klänning!

Svar: Tack, väldigt bekväm också :)
emelie

2013-12-21 @ 20:58:24
URL: http://vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0