helgen försvann

Gud, jag minns inte ens vad vi gjorde i fredags efter jobbet. Vi åt hemmagjord pizza...och myste. La oss tidigt...
 
I lördags däremot så satt vi klockan på 9, åkte hem till mamma och bakade. Vi gjorde lussekatter och lussebullar med mandelmassa i. Pepparkakor och knäck. Och sist men inte minst kokoskolor. Tror vi höll igång i 5 timmar. Mycket gott fick följa med hem...nu är julen räddad liksom! Junia försökte så gott det gick :) 










 
När vi kom hem så vilade vi, sedan gjorde jag mig iordning för en tjejkväll hemma hos Jelena tillsammans med Becca, Isabel och Sarah. Vi blev bjudna på tacos och massa maaaaasssssa gott.
Vi snackade på som vanligt och spelade spel.
 
Grabbarna hade slagit läger här hemma så det var fullt hus när jag kom hem. Junia hade haft en toppenkväll med andra ord.
 
 

Kommentarer
Postat av: josefin anero

guuud så lik hon är Kim ibland! ska bli så spännande att se hur lillasyster/lillebror ser ut och vem hon/han är lik:-)

Svar: Jag själv har så svårt att se det där med vem hon är lik...men kul när andra ser.

Jaaa minst sagt spännande :)
emelie

2013-12-15 @ 21:27:22
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0