Februari 2013

Vi fortsätter att fixa och dona i lägenheten. Mycket smått (och stort) som ska på plats! 



Junia's rum före och efter


Junia leker i sitt nya rum <3 



Belysningsmässan drar i gång 6 februari 


Den 8 februari fyller min mamma 60 år, men eftersom hon är i Grekland vid denna tidpunkt så firar vi henne i maj istället. 

I mitten av februari så sa Kim upp sig från sitt jobb. Snart är det dags för honom att starta eget. 
Får även veta att Emilia väntar bebbe nr 2 :) 

24 feb var det dags för en riktig partynatt med goda vänner. Middag på Mira Mar, Förfest med mello hos Gurra och utgång på berget. 
Det var riktigt jäkla kul! 

Februari var en riktig jobb-månad och vi hann inte med så mycket annat. Kommer ihåg att Kim fixade middag till mig varje kväll jag kom hem. 
I mars började han lämligen sitt nya jobb och jag hann med att vara lite mammaledig... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0