BM V. 34 + 0

Idag, innan jobbet, så var jag och Kim hos barnmorskan. 
Det var ganska mysigt, med tända ljus och julkänsla på Oxbackskliniken.
Härligt att ha med Kim också! 

Vi pratade om ditt och datt och sedan de vanliga. 
Vikt 65 kg = 11 kg upp sedan start. 
Lågt blodtryck och järnvärdet var 131. Kanske därför jag, trots allt, känner mig ganska pigg. 
Lyssnade på hjärtat som låg på 146. 
Lena kände hur bebben låg och konstaterade att nu är den fixerad. Trodde faktiskt inte det... Men skönt att den ligger rätt. 
Mätte magen också, och eftersom bebisen sjunkit ner så planade även kurvan ut. Inte mycket men lite. 
Sedan önskade vi varandra god jul och gott nytt. Nästa besök är 9 januari. 




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du är så fin! God jul, skulle önska jag var hemma denna jul !

Svar: Önskar att du var här nu, fast helst runt den andra februari.
emelie

2013-12-24 @ 14:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0