Årsresumé

Januari 2013 del 1

Året började med att jag, Kim och Junia var i Sundsvall hos Kims bror med familj, Lasse, Åsa, Anton, Jennifer och Hampus var också med. 
Vi hade så himla mysigt med massa snö och Ebba och Junia lekte tillsammans. 










Lägenheten på Doktor Martingatan slet fortfarande Kim med om kvällarna. På dagarna var han pappaledig med Junia. 
Vi bodde hos mina föräldrar till att lägenheten blev klar. 

Den 5 januari var det dags för Junia's födelsedagsmiddag på Mira Mar. Alla var där, familj och vänner! Vilken lyckad kväll! 







Jag höll på som en dåre och testade olika lampor i nya lägenheten. 
Här håller jag på med sovrummet. 



Tapetångest i köket... 



Den 11 januari fyllde Junia 1 år och vi firade lugnt hemma, dagen efter åkte vi nämligen till Thailand! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0