Tisdag

Lämnade Junia vid 9, återigen blev hon ledsen när jag gick. Usch, det är så jobbigt att gå då.
Gick hem, duschade och gjorde mig iordning med smink och grejer. Kollade på klockan 10.30, ingen hade ringt.
Plockade undan, la mig i sängen, klockan blev 12. Jag ringde till Kim och frågade om de hade ringt honom typ istället för mig men icke.
Kl 13 mötte jag upp Becca och gick en sväng på stan, köpte en tröja och en chailatte (som alltid)
Kl 14 gick vi för hämta Junia.
O min lilla tjej har klarar sin första dag på förskolan utan mig! Lunch, vila och lek!
Så himla skönt och jag är så glad och stolt över henne.
De sa att det hade gått jättebra för Junia hela dagen, vid lunch hade hon inte ätit fisken men fått i sig 3 potatisar och liiiiite majs. Alltid något!

Vi kör samma visa imorgon igen 9-14.




Kommentarer
Postat av: Nina

Vad skönt att det hade gått så bra:) tårarna kanske kommer några gånger till men rätt vad det är så försvinner dom med..

2013-08-27 @ 16:33:42
URL: http://vaskelainen.blogg.se
Postat av: Mikaela

Härligt att det går så bra för Junia! Inte för att jag trodde något annat :)

2013-08-27 @ 17:46:01
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0