Ta tag i saker

Japp det ska jag syssla med idag! Jag ska föra över alla mina pengar jag har från lägenhetsförsäljningen till Skandia och dela upp dem i två fonder.
Vi har en bra kille på Skandia som hjälper till med de mesta. Ska även ha en likadan barn på gång försäkring som jag hade när jag väntade Junia och även en barnförsäkring. Den tecknar jag när barnet är fött, men han kan lika gärna skicka alla papper nu så jag kan sätta in allt i en pärm. Vet ju själv hur mycket papper som skickas och påskrifter hit och dit som gäller när barnet väl är här hos oss.

Om 2 timmar ska jag hämta Junia. Lämningen var inte rolig, hon var så ledsen men jag hörde att hon slutade gråta när jag lämnat området.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0