Ny vecka!

Lämnade Junia vid 9. Det var grin när jag gick, men hon lugnade snabbt ner sig. De var ute fram till lunch,
Lunchen gick ok, hon åt lite ris och sås. Satt snällt och inget bråk. Jag höll mig undan och visade mig inte.
Blev så glad att få höra att hon fixade det. Men hon blev väldigt ledsen när de skulle vila, då smög jag in och la mig bredvid henne och då lugnade hon ner sig, och somnade på 5 min.
Sedan sov hon nästan 2 h.
Det blev hemgång halv tre.

Här hemma har Junia badat, vi har tittat på Emil. Ätit mellis m.m.

Håller tummarna att Junia klarar lunch och kanske, kanske vilan utan mig imorgon. De kommer ringa in mig om jag behövs, annars kör vi en hel-dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0