Lill-lördag

Vi började dagen i Massouri där vi badade. Vår vän Angelo fixar gratis solstolar där och det är ju inte helt fel! 10 euro kan man ju lägga på annat skoj ;)

Vid 16 tiden åkte vi hem och sedan åkte jag och Cecilia till Platy Gialos där Tasos och Dimitris hade ordnat beachparty. Där var det fullt ös och jättemycket folk. Solen stekte, jag kände mig bara tjock (ni vet, när man varken ser gravid ut eller som vanligt. Utan bara plufsig) jag stod där med min fanta lemon och gungande till musiken. Träffade massor av folk man känner igen. Nikki och Theo var där.
Vi blev kvar någon timme sen drog vi hem och började med maten.

Det blev en hemma-kväll, med parmarullar till förrätt och dragonmarinerad fläskfilé till varmrätt.
As gott, avslutade med tisdagens avsnitt av Allsång på Skansen på Svtplay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0