Dag 3

Ja den här dagen gick ju undan eftersom Junia somnade på vilan :)

Vi kom dit vanlig tid, 09.30. Junia gick hela vägen till dagis (jag gjorde allt för att trötta ut henne lagom till vilan hehe)
Började dagen med utomhus aktiviteter tillsammans med de större barnen. Fruktstunden hölls även utomhus. Junia ville inget ha. Men hon satt med de övriga barnen och tittade på när de smaskade i sig...
Sedan fortsatte leken. Vi föräldrar satt under skuggan och iakttog bara. Känns skönt att det börjar ta sig.
Innan lunch blev det en liten sångstund inomhus. Kl 11, lunch, pannkakor med grädde. Mums, Junis åt och verkade nöjd.
Sedan var det ju dags för den förskräckliga vilan.
Efter en liten brottningsmatch och ren mamma-vilja så fick jag henne att sova.
Låg tätt tätt intill henne och kliade henne på armen. Sen fick ju jag egen tid i sisådär 1 1/2 h.

Junia vaknade klockan ett och då myste vi lite innan vi avslutade med lite ute-lek.
Imorgon ska vi testa att lämna för första gången. Jag ska lämna samma tid och vara tillbaka 10.40.
De ringer om hon är otröstlig. Jag håller tummarna, spännande är det iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0