BVC

Idag har vi varit på BVC.
Junia 19 månader:
Vikt 10540 g
Längd 83 cm

Vi pratade lite om allt möjligt. Junia växer på bra, hon följer sin kurva.
Sista gången vi träffade Ulla, nu går hon i pension så nästa gång vi ska dit (när Junia är 2 år) får vi en ny sköterska.

Jag har varit lite nojig över att Junia verkligen får i sig allt hon behöver nu, hon har slutat helt med välling i ca 1 månad nu. Känna lite tomt kan jag tycka att inte snutta med något vid läggdags, men vill hon inte så behöver hon inte.
Inga problem var det iaf. Hon får i sig tillräckligt från vanlig mat och dryck.

Resten av dagen bestod av tvättstuga... Ikväll ska vi ut och äta middag med Malin, Micke, Carina, och Per. Vi ska säga hej då till Micke som åker tillbaka till USA på onsdag och såklart ska Kim bli lite firad :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Åh nej har Ulla gått i pension nu? Ville träffat henne en sista gång med min tvååring :(

Jätte fin blogg :)

Svar: Jag tror hon är kvar någon månad till så du hinner säkert träffa henne en sista gång om ni har en tid den närmsta tiden. Tack och kram på dig!
emelie

2013-08-12 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0