Vår torsdag.

Jag började med tvättstugan 9-13.
Sen gick vi ner till stan. Skönt väder, skönt att köra vagn utan massa grus.
Vi hälsade på min bror på ljusexperten. Snackade lite om resan, vart vi ska ställa bilarna och lite så. Kom fram till att vi måste åka härifrån 03.00 natten mot onsdag.
Vad gör man då, är det någon idé att gå och lägga sig? Jag måste ju upp vid 2 för att fixa mig själv och Junia. Eller så sätter jag på Junia reskläderna redan kvällen innan. Hmm... Valborg också, känns ju lite sådär att krypa till sängs kl 21 på Valborg. Vill ju egentligen kolla på elden och fira in våren.
Vi får se helt enkelt!

Tillbaka till igår, vi gick en runda på stan. Köpte lite saker som ska med till resan. Sen mötte vi Johan (min nya säljare på Eglo belysning) han ville snacka jobb och berätta hur läget ser ut nu. Så han bjöd på fika på nancys. Junia fick en kula vaniljglass.
Vi kom överens vad som ska ändras/förbättras och bort i butiken.

Klockan hade hunnit bli halv 5 när vi var klara så då gick vi hem och väntade på Kim.
Vid 18 åkte vi allihop till Sarah och Daniel på pizzakväll i gubbängen. Även 2 glas rosé slank ner. Junia, som vanligt, tokade sig och sprang runt. Var väldig fascinerad av kissekatten som hon ville klappa typ hela tiden.
Fick ju även se Sarahs ursnygga ring!
Vi pratade massa bröllop, hur deras USA resa var och lite annat smått och gott. Klockan hann bli 23 innan vi packade in oss i bilen och begav oss hemåt.
Och väl hemma fick vi se en jättefin bukett snittblommor som hängde på dörren. Från farmor Carina och Per.
Fint med en sådan överraskning.

Så det var vår torsdag det!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Svar: Ska helt klart kolla in din blogg! Alltid kul med fler att läsa :) Ser dessutom att du också är från Södertälje!

2013-04-26 @ 11:21:16
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0