Torsdag och trött.

Dagen började ju inte så bra eftersom vädret svek.
Vi var hemma. Myspyste. Sista 2 dagarna hemma nu, känns askonstigt.

Sen gick vi hem till mamma och lämnade lite stuff som Wilma ska ha med sig till Grekland.
Efter det gick vi till stan och handlade lite som saknades till kvällens middag.
Gurra kommer över så det blir fetaost rullar till förrätt ( recept från nyaste tidningen buffé) dock liiiite svårjobbad filodeg... Gjorde jag fel eller? Aja, hoppas de är goda iaf!
Till varmrätt blir det fläskfilé och sås av persilja, gräslök, körvel o lite andra kryddor. Kör på ugnstekt sötpotatis och morötter som tillbehör.
Märks det att jag är hungrig? De enda jag har fått i mig idag är en chailatte to go, från nancys.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad mysigt. Ja vi kommer gärna på lekdate nåndag:) vore kul att se hur ni har det. Kram

2013-04-18 @ 19:48:28
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Caroline

Oj vad gott med fetaost knyten,

Svar: De var as goda!!! :)
emelie

2013-04-19 @ 21:32:14
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0