Hej!

Vi har haft en fantastisk helg med vänner och familj. Lördagen försvann fort, avslutade den med grekisk mat + rosé här hemma med Isabel och Daniel. I söndags var vi i Trosa hela långa dagen med malin, carina och per, vi njöt i solen. Lunch och fika. Fick även världens bästa nyhet. Daniel friade till Sarah när de var i USA och jag är så himla glad för dem och jag ser verkligen fram emot deras stora dag! Mamma, pappa och Wilma kom hela fram till huset i Grekland. De förbereder för fullt nu tills vi andra anländer nästa onsdag. Jag jobbade idag och Junia har varit med Alexzandra för första gången ensam. Och det gick såååå bra! Är helt överlycklig att det funkade så pass bra. Livet är på topp! Jag ska blogga mer sen så fort appen hoppar igång så jag kan skriva från iphonen. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0