Fredag!

Dags att säga hej då till Wilma. Ska klippa klorna och sedan ta en promenad och lämna henne hos mamma och pappa.
Det blir Kim som får skjutsa dem till Arlanda natten till imorgon. Tror de kommer och hämtar honom 03.00- usch vilken hemsk tid.
Jag behöver min sömn eftersom jag ska jobba på lördag ;)
På tal om sömn, Junia och jag klev upp vid halv 10 idag. Den ungen sover som en Gud. (Däremot somnar hon sent om kvällarna)
Junia har badat också, en gång utan kläder och en gång med kläder. Fråga mig inte hur hon lyckades med det.

Ikväll blir det en lugn kväll, med middag och Lets dance.

Har haft en fantastisk liten tid som mamma ledig igen. Drygt 1 månad fick jag och Junia verkligen bara vara VI!
På måndag kommer Alexzandra hit och är med Junia. 3 dagar i veckan, fram till min semester 21 juli.

Imorgon efter jobbet blir jag kvar i Eskilstuna och hänger med Malin. Ska bli väldigt trevligt!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0