Apr. 15, 2013

Fy fasen vilket skönt pass Jennifer kirrade ikväll. Jag och Jelena har nog aldrig svettats så mycket!

Nu ligger jag död i soffan, ska bara vika ihop lite nytvättade kläder ( Jepp, en tråkig regndag blev en tvättstugedag) skönt att ha det gjort för denna vecka.

Malin kom ju som sagt förbi också, bi hade mycket att ta igen efter helgens händelser. Så blev det middag också när Kim kom hem från jobbet.
Malin vill att jag ska dricka rosé med henne efter jobbet på lördag. Det enda som är jobbigt med det är ju att jag inte kommer hem då... :/ suck...varför ska eskilstuna ligga så långt ifrån tälje...

Imorgon kommer min lilla mormor på besök. Hon ville så gärna träffa Junia och titta på lägenheten.
Kanske borde ställa klockan då ;)
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0