Låååång måndag...

Fy tusan vilken lång dag.
Började dagen med att tvätta, hämta lampor på ekonomiljus, och handla lunch på Ica. Var på jobbet kl 10.
Kl 11 kom säljaren från rectagon/krebs/vallentuna. Kl 13 åt jag lunch. 13.30 kom Alex från Rydéns. Sen hann jag faktiskt stänga augusti pärmarna som ska till bokföringsfirman i morgon. Kl 17 kom Jocke från PR och kl 18 stängde vi.
Efter jobbet bankade jag pengar, åkte till Ica för att köpa barnmat och frukost, sen förbi brunnsäng. Hämtade och hängde tvätt. Väl hemma på täppis hittade jag ingen parkering så jag cirkulerade runt här i 10 min. Var hemma 20.05. Tur att jag har en kvällspigg unge som orkar vara uppe så vi kan få vår stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0