Första jobbdagen check!

Heeej, jag har jobbat idag. Timmarna flög iväg. Verkade som alla säljare hade skrivit upp i sina kalendrar att jag var tillbaka. Alla ringde och ville boka tid, tare lugnt liksom, låt mig få komma igång först ;)
Men det ska iaf bli skönt att få dit alla så vi kan gå igenom allt.
Var ganska mycket folk i butiken, och roligt att prata av sig lite med Sofi och Alex.
Nya säljaren på designlight kom förbi och pratade LED. Försökte snappa upp lite idéer jag har till nya köket och vardagsrummet. Jag vill ha släpljus på väggarna från taket och bänkbelysning, allt i dimbar led. Vi kommer inte fälla in downlights i taket för att få allmänt ljus eftersom vi då måste sänka taket och då tycker jag man tar bort det fina med hela lägenheten, är ju så fint med högt i tak.
Som sagt, massa idéer och det gäller att man förbereder... Kan ju inte komma sen och säga att där o där o där ska elen fram när taket är klart!

Efter jobbet så åkte jag raka vägen hem, och där stod maten på bordet. Junia låg och snusade i sin säng, men vaknade efter en stund.
Nu är det mys i soffan med familjen som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0