Whyyy

Har tänkt på en grej. Allt står still vid lunchtid. Tex när jag ska få tag på nån leverantör mellan 12-13.
Det är helt omöjligt, de sätter på telefonsvararen och ber oss återkomma.
Det händer ju inte så ofta ( läs aldrig) att VI får sitta ner 1 h och luncha, kanske stänga butiken dessutom. Få lite lugn och ro. Hur skulle det se ut, eller på dagis eller liknande jobb, nä nu ungar får ni inte prata eller be om hjälp för nu har vi vår heliga stund nämligen LUNCH. Känns som vår bransch fortfarande lever på 70 talet. Jag menar, vem som helst, om du nu är kontorsnisse eller reseledare så kan man ju svara i telefonen vid lunch OM det gäller jobb och kunder, man vill inte, men man gör det.
Grejen med det hela är att jag blir irriterad över att jag inte får svar direkt så jag kan hjälpa min kund i butiken utan jag måste be om kundens telefon nr och återkomma. Jag får snällt vänta tills de där leverantörsmänniskorna har ätit klart för att få ett svar.
Onödigt!
Nä snabbt ska det gå, jag förväntar mig faktiskt att få tag på våra leverantörer 10-16 varje vardag.
Tack o hej från mig.

En annan grej som gör mig förbannad.
Hen, va fan är det? Lägg ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0