Godnatt.

Vi tog taxi hem runt 02 igår. Så sömnen blev lite rubbad. Sen idag har vi flängt runt och kollat på sängar och soffor. Mötte även mina föräldrar på Mio. Hade inte bestämt träff så det var ju lite otippat.
När vi var klara med det blev det en snabblunch på MAX.
Väl hemma var det möte med alla i huset ang. badrums renoveringarna som är på G. Hoppas vi hinner flytta innan de sätter igång.
Resten av kvällen var vi bara hemma, jag Junia och Wilma. Somnade till lite runt sjutiden alla 3. Väcktes av Becca som kom och ville ha solsidan mys med honungsmelon , zero och poppisar. Man tackaaaaar.

Nu är jag så trött, känner verkligen hur ögonlocken trillar ner... Sakta men säkert. Junia har somnat så nu ska jag också bädda ner mig.

Imorgon JOBB!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0