Det här med stress...

Förstår inte hur jag ska hinna med allt.
Är påväg hem nu, men ska på surprise middag kl 18. Allt är lite hemligt än så länge men vi ska hålla till på MiraMar.

Min lägenhet ligger på hemnet. Ska ha visning nästa lördag. Nu ringde mäklaren och sa att några var så pass intresserade så de vill komma måndag. Kul ju, men det betyder att jag måste tokstäda. Nu kanske ni tror att det inte är så farligt men när 1 vecka har gått från sista städningsdag och man har barn och hund så ser det ut som ett bombnedslag. Sen ska det ju fixas lite extra vid en visning också.
Jippie exakt så ville jag spendera min lediga söndag med min dotter....
Om de inte lägger bud på lägenheten på måndag får de med mig å göra ;)

Ha en trevlig lördagskväll hurrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0