Typiskt

Jag är hemma! Puuuhh vilken dag. Och förjäkligt väder som gör att vägen mellan etuna och tälje snöat igen. Låg liksom i 80 på motorvägen.
Men aja, nu är jag iaf hemma.
Väntar på att Kim ska komma hem med något ätbart. Jag är så sjukt hungrig!
Imorgon är jag ledig. MEN får ej sovmorgon eftersom de kommer några snubbar och kollar trycket i elementen Kl 08!!! Typiskt att de ska pricka in min enda lediga dag. Ööööhh ...

Jag ska försöka tömma källarförrådet imorgon. Det kan bli rätt spännande, har så mycket prylar där så det inte ens går att gå in i förrådet. Om jag öppnar dörren kommer det välla ut saker på golvet. Bra att man har småbarn som kan hjälpa till iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack snälla för din kommentar! Tyvärr handlar det inte om att ge och ta hos dem längre utan folk utnyttjas och blir helt enkelt pissade på enligt mitt tycke!

Ha en mysig ledig dag i morgon! Kram

2012-11-28 @ 20:32:35
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0