Torsdag

Passar på att skriva lite nu när Junia har somnat. Fick iaf sovmorgon till halv 10.
Familjefrukost som vi brukar på min lediga dag.
Senare ska jag ner till stan och lämna in mina vinterjackor för kemtvätt. Har saknat dem, förra året vid den här tiden var jag ju höggravid och kunde varken knäppa boomerangen eller peak jackan så jag fick låna en stor goose xl jacka av Danne. Den gick igen, så skönt att glida omkring i den fast jag såg ut som ett hus med 2 pinnar som ben.
Så nu känns det kul att kunna använda mina gamla godingar igen :)
Sen ska vi ner till svensk fast. och träffa mäklaren. Ska gå igenom det sista innan påskrift.
Vågar inte riktigt tro att det är över men nu är det riktigt nära.
Sen då?
Ska försöka hinna med zumba och lite tvätt i tvättstugan.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0