Godmorgon.

Igår kväll så lagade Kim en förträfflig middag och jag åt så jag inte kunde röra mig. Låg utslagen på soffan. Och bättre blev det inte när jag blev överöst med ben&jerrys och godis. Men å vad gottigott.
Junia var otroligt grinig hela kvällen. Tror det är tänderna som spökar. Efter att vi försökt leka, komma till ro och matat så var hon fortfarande helt hysterisk. Då fick hon Alvedon och efter nån kvart var hon typ samma gamla tjej som kröp runt och utforskade.
Kvällen bestod alltså av att äta och kolla på filmer. Vi plöjde Limitless och Friends with kids. Helt ok filmer.
Sen lagom till sovdags började The Hills have eyes II, på 4:an. den var sådär dålig så man inte kunde somna och var tvungen att kolla på hela.
Junia sov hela natten och sover än, ska smyga mig till jobbet nu.
Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0