God natt

Ikväll blev det mys framför tvn. Kollade på filmen the town som förövrigt är grym.
Junia kan klättra upp själv för soffan nu. ( och ner ibland, hon vänder sig om och hasar ner, ibland landar hon på fötterna och ibland pladask på rumpan) Jag är mäkta imponerad. Hon kom även upp på vardagsrumsbordet (?!) utan problem. Nu går det inte att sätta henne på mattan med några leksaker längre. Vips är hon uppe på bordet. Så kollar hon sådär på mig , får jag eller får jag inte?
Hon tar inga steg utan stöd än men det känns som det inte är långt borta....
Aja det är så jäkla kul att uppleva hennes framsteg.

God natt.
Måste bara säga att det var skoj att jobba idag då vi hade rush i butiken hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0