Söndag

Gårdagskvällen var kanoners, vi var ett stort gäng på 25-30 pers som var hemma hos Malin. Där bjöds det på fläskfilé, kyckling, kallskuret, potatissallad, såser och sallader. Det mesta fanns liksom, lika så i dryckesväg. Vi var kvar tills det var dags för resten av sällskapet att gå ut och dansa, då åkte vi hem. Hämtade vår lilla tjej i enhörna och sen bums i säng.

Idag tog jag sovmorgon, Kim fick sköta morgonen med Junia. Sen åkte han iväg och spelade golf. Junia åt en portion gröt och sen blev hon så trött så hon somnade nästan i stolen, jag bar över henne till vaggan o där slaggde hon iaf 1 1/2 h. Då passade jag på att diska, dammsuga lägenheten och göra rent balkongen. Hann precis med allt innan hon slog upp sina blå och ville upp. Allt utom att duscha då... Men det kan jag göra nu för att Kim är hemma igen.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0