hej

efter en voltaren och ett bad med Junia så känns det mycket bättre... men inte ok. det blir ju värre när man sitter och spänner sig. typ som köra bil...eller sitter på ett flyg. (inte för att jag spänner mig när jag kör bil, men det känns ju 100ggr bättre i nacken av att bara få ligga ner)

idag har jag tvättat (jag vet, jag tvättar varje dag...men tydligen blir det så när man har små barn, de dregglar på allt, det kommer bajs här och där + kiss, och såklart en spya eller 2 har inträffat, nu är ju Junia mer en dregglis( det forsar ut dreggel ) än en spyis. thank god.

Vi har pratat med Cecilia... Om 2 dagar ses vi!!!!!! Wowowowoowowwwwww!

japp sen var vi på ekonomiljus i moraberg, vidare till eskilstuna. lämnade/hämtade. ni vet same same...
sen åkte vi faktiskt till tuna park och kollade lite. solhattar inhandlades, vax lite strunt...och även en present till Kim.
avslutade dagen med att hänga tvätt. Kom hem lagom till middagen. Det enda vi hade kvar i skafferiet o kylen eller rättare sagt frysen var köttbullar och spagetti så det fick de bli. Vill inte handla hem något nu eftersom vi åker till arlanda 06 på lördagsmorgon.

nu sitter Junia i sin matstol här bredvid mig och gör sitt. poop face var det här, dags att byta.  HEj så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0