Godmorgon

Junia vaknade för en kvart sen, jag tog upp henne till mig och nu ligger hon som vanligt och snackar och experimenterar bredvid mig. Nappen kan hon ta själv och sätta in i munnen sen ploppar hon ut den så den flyger iväg. Jag ger henne den så hon får ta den med händerna o in i munnen igen och så håller vi på i nåååågra omgångar. Lite tjötigt men hon verkar ju tycka det är roligt. Bästa vännerna just nu är ju hennes fötter, de får hennes fulla uppmärksamhet hela dagarna. Helst ska de in i munnen.
Vi testade majspuré igår, den gillade hon! Ok det var lite Junia uppdate.
Annars har det inte hänt så mycket. Igår var jag fortfarande sliten efter helgen. Kändes verkligen att man hade varit på Boda Borg hade världens värk i alla leder och muskler. Så det blev en hemma dag, jag dammsög av lägenheten. Jag satt med oerhört tråkigt jobb relaterade grejer. När Kim kom hem från jobbet lagade jag torsk med vitt vin, creme fraîche, lök, buljong och saffran. Gott gott gott! Man blir lagom mätt av fisk.
Sen åkte Kim och Junia till Trosa och tittade på tomter. Jag var tvungen att fixa lite av det sista med ang jobbet.

Nää nu börjar vi dagen tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0