Äntligen hemma!

Idag så har vi varit ute och flängt. Vi struntade i att det var 23 grader varmt och spenderade nästan hela dagen med tvätt och att åka fram och tillbaka till eskilstuna. Jag försöker att åka till jobbet en gång i veckan, helt ok tycker jag. Junia klagar inte över att åka bil direkt. Bra musik och en lugnande motor så är hon nöjd!
Efter jobbet åkte vi till babyproffsen och köpte en gåstol som kan göras om till hoppstol. 2 i 1 liksom, tror den kommer att gillas. Sen hittade jag en brio matstol som jag har letat efter ett tag nu. Den heter brio grow men har utgått från deras sortiment, men de hade kvar en i butiken så jag slog till direkt. Tycker den är stilren och inte så plastig som så många andra är. Sen såklart finns ju tripp trapp trull stolen som är fin, men denna föll mig verkligen i smaken!
Nu är vi iaf hemma igen, Kim är och golfar så vi får väl ta om montera ihop den där gåstolen själva ;)
Ha det! Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0