tisdagen

Jag är besatt av ultimate survival på discovery. Bear Grylls är helt crazy...

Aja igår var vi och tog så fina bilder hos Atelje Schulte. Så roligt! Kan verkligen rekommendera det, ett minne för livet - och jag har inte ens sett bilderna än.
Junia fick verkligen jobba, hon hade först kläder, sen var hon naken...och sist krånglade vi på henne dopklänningen. det blev många varianter, junia-kim, jag-junia och hela familjen... åå nu längtar jag verkligen tills jag får se det färdiga resultatet-
På tisdag ska vi dit och välja ut de bästa. Mormor ska få ett fint porträtt när hon fyller 80 år. =)
Efter en sådan jobbig eftermiddag sov Junia som en stock hela natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0