onsdag

Jaa... Kim kom inte riktigt hem runt midnatt...han var hemma strax efter kl 9 imorse... han jobbade typ 26 h i streck! Aja, den tiden var det dags för mig att stiga upp. Kl 10 var jag o Becca hos Atelje Schulte och kollade på alla bilder vi tog förra veckan. Jätteroligt att se dem! Lilla Junia är så söt... och fundersam på vissa bilder ;)
Vi valde ut de som blev bäst och beställde olika förstoringar. Min mamma o pappa ska ha ett svartvitt porträtt som de ska ha i huset i Grekland, min mormor fick ett när hon ligger o sover i dopklänningen, farmor Carina får ett på Kim och Junia tillsammans och vi, familjen får ett avlångt 60x30 bild, på oss 3.
Jag ska visa Kim alla kort sen så kanske vi väljer ut fler...eller gör ett album.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0