lugn kväll

som sagt har vi inte gjort något speciellt idag. nu på kvällen åkte vi till ica och köpte varsin sallad från salladsbaren eftersom vi inte orkade laga någon mat. svängde förbi filmkedjan och hyrde en rulle. En dag. och köpte en säsong av 2½men.
eh ja. som vanligt slutade det med att jag satt och storbölade framför tvn. hulkade mig fram till Junia o Kim och sa att jag älskade dem...och att de aldrig någonsin fick försvinna ifrån mig. varför har jag blivit så känslig? aja, filmen var iaf bra! kan varmt rekommendera den... även om den var i sorgligaste laget.
imorgon ska vi upp "tidigt" för en gångs skull. jag ska tillbaka till oxbackskliniken för efterkontroll. spännande tänkte jag skriva... men det är nog inte rätt ordval. det har ju varit spännnade varje gång jag har gått dit de senaste 10 månaderna men denna gång blir nog inte så värst spännande ;)

godnatt på er!

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0