lördag <3

Sovmorgon. Junia var som förbytt, och hade ett strålande humör - precis som solen. Hon låg och "snackade" med oss i sängen länge... sen gick vi ner till stan. Vi handlade hörselskydd till Greklandsresan (tydligen firar greker med dynamit vid högtider som påsk och det smäller RÄTT rejält om jag säger så) köpte kött i lunagallerian till grillningen, och lite annat smått och gott.



Efter det gick vi hem och hämtade Wilma, åkte till Brunnsäng och packade ner lite saker jag ville ha från huset.
Sen åkte vi hem till Kims morfar i Pershagen, kollade på hans hus som vi är lite intresserade av. Skulle faktiskt kunna tänka mig att slå mig ner där.
Eftersom vårat dagsschema var rätt så proppat hann vi bara vara där i en halvtimma sen åkte vi vidare till Kiholmen där det vankades grillning med Isabel, Daniel, Sarah och Budda. Så gott så gott... så blev det såklart efterrätt också.
Det blev en hel-kväll därute, tror vi kom hem 00.30.

Kim åkte och jobbade imorse, Junia vaknade vid halv 11 och fick lite käk... sen somnade hon om...och hon sover än. Kanske skulle ta och gå ut i det fina vädret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0