Junia 2 månader

Igår kväll var vi hemma hos Carina o Per. Det blev tacos och farmormys. Firade att vår tjej blev 2 månader.
Farbror Hampus var också förbi en sväng.
Vi blev kvar till 22, sen blev det soffhäng med godis och cola.
Lillfisan somnade 00.30, och sov heeeela natten. Vaknade vid halv 10 och fick lite käk, sen sov hon till 12.
Sen blev det en sväng ner till ljuspunkten. Fick lite presenter från Thailand =) sen kom rebecca, vi köpte med oss lite fika... så nu sitter vi på täppis o myser.

för i övrigt är jag lagom pissed på olympic air. har bokat flyg från kos till aten 09.55. sas planet går 13.55 till sverige. fick ett mail att olympic-planet är flyttat till 14.20 - vilket innebär att vi missar sas flyget till arlanda. så antingen så får vi byta dag - åka hem en dag tidigare eller senare. aaaahh vad jag hatar det här med att göra OM saker. kan inte allt bara flyta på?

jag ska börja packa nu, imorgon åker jag, Junia, pappa o Nina till Borås. Kommer hem på torsdagkväll.
Ojoj hur ska pappa Kim klara sig utan oss i 2 dygn? ;)

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0