jobbig fredag

Usch... fredagen var inte alls kul. Jag åkte till brunnsäng från enhörna vid 10.30 tiden. Junia somnade, så jag la henne i mammas o pappas säng så jag kunde sitta i lugn o ro med jul-beställningarna.
Halv 12 kom Kim och åt lunch med mig. Sen gick jag o Junia ner till stan och mötte mamma. Hon följde med till BVC där Junia skulle träffa läkaren Alice som skulle kolla utvecklingen och även ta 3 månaders sprutorna. Vi talade även om vi skulle ta tuberkulos spruta på henne, men det kändes så onödigt. hon kommer inte vistas i de länderna på ett tag iaf så vi skippade den. Lika bra det för de 2 sprutorna hon fick räckte gott och väl för fröken. Lilla pluttan blev så hysteriskt ledsen. Jag har aldrig hört henne skrika så. usch vad hemskt...hon blev alldeles röd över hela kroppen när hon tog i och skrek...
Så fort junia fick komma ner i vagnen så somnade hon.
Men hon var kinkig resten av dagen och kvällen. mycket grin och hon vägrade sova... hon var på hel-spänn hela tiden.
Vi flyttade hem till täppis och hade en riktig hemmakväll med pizza och filmer. Natten blev iaf lugn och Junia kunde sova hela natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0