godmorgon

Igår kom jag hem till mamma o pappa runt 19 tiden. Vi åt middag tillsammans och pratade om Grekland och deras flytt. De har köpt en lägenhet, de nybyggda vid sjukhuset. så när de kommer hem från Kalymnos i september så flyttar de. De åker till Kalymnos nästa vecka... och Wilma tar de med sig. Kommer att bli tomt, men då får jag lite mer tid över... hon ska gärna vara så nära så nära hela tiden. t.om sitta i knät när jag ammar Junia. Knäpphund, men hon kommer få de så bra därnere i värmen.
Tillbaka till igår, jag o pappa höll på med julen till 23...och då hann vi inte ens med konstsmide.

Nu ska jag gå till ica och köpa lite stuff...sen blir det en promenad. ska även till täppgatan och lämna min nyckel till grannen. de ska in och kolla på badrummet imorgon som ska totalrenoveras i maj (har de sagt, men man vet ju aldrig)
Nu får min lilla tjej ta o vakna så vi kan starta dagen!


en purken liten Junia på Star Trading =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0