1 mars

Junia somnade kl 24.00 igår. Sen vaknade hon vid 07.30 och fick lite mat, sen somnade vi om och vaknade 10.40
Sen klädde vi på oss, åt frukost och Junia fick sitta lite i favoriten babysittern. Kl 13 gick vi ut alla 3. Vi gick runt torekällberget och hem. tog en timma...helt lagom. lite jobbigt i alla backar bara. Jag fick slänga in wilma i duschen när vi kom hem. snacka om skitig! Nu blir det mat och sen ska jag göra mig klar. När Kim kommer hem från jobbet ska vi köpa läsk, kaffe, mjölk o sånt till dopet. Ska även hämta ut Kims nya crosshjälm på posten. Jag måste göra det eftersom min snubbe som är så jääääkla virrig har tappat bort nya passet. Körkortet har han haft sönder också. Så han har liksom inget id. ooohh orka!

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0