Vad är det för dag?

Hmmm dagarna går... Onsdag va? So you think u can dance ikväll! Yeeeeeey!

I måndags så hade jag och Malin det trevligt, vi gick en runda på stan, sen hälsade vi på Kim och Hampus som slet i lägenheten.
Efter det tog vi med var sallad och åkte ut till nyken. Satt och snackade, lekte med Junia och kom fram till att Malin och hennes kille ska fira midsommar med oss. Kul!

Tisdags, höll vi på att blåsa bort här. Gick en prommis med vagn och hund, men det var inte så skönt ute. Skönare och sitta i lä vid poolen, så det gjorde vi resten av dagen. När Kim kom hem från jobb + jobb i lägenheten så grillade vi och kollade på fotbollen.

Idag så är Junia hos farfar Lasse och Åsa. Jag har flängt och fixat massa tråkiga och ROLIGA saker. Handlat inför midsommar, letat fram kubb och andra nöjen i garaget hos mamma och pappa.
Va på maxi och systemet, inte alls mycket folk sååååå skönt att slippa trängas med alla midsommargalningar ;)
Nu är jag tillbaka i nykvarn, sitter med en kräftsallad i uterummet och kollar på I used to be fat. Ska gå ut med Cesar efter det.
Jaaa jag väntar fortfarande på att appen ska funka.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0