27 juni

Jag gjorde en miss idag. Jag köpte en AS snygg bikiniöverdel men jag kände att trosorna var onödiga. Varför vet jag inte. Nu sitter jag här med min perfekta överdel och inga under pants, nu ångrar jag mig! Måste pallra mig tillbaka till Skärholmen och införskaffa mig dem genast, fanns inte många i min storlek kvar!

Ikväll har vi grillat, Tobbe och Jelena var över.

Just det, i morse köpte jag biljetter till swedish house mafia konserten den 22 nov. Det kommer bli grymt drag i nya arenan, går ju inte att missa en sådan spelning.
Men jag ska absolut inte börja längta än, sommaren har ju för tusan inte ens börjat... Känner mig en aning stressad att det är 1 juli på söndag. Jag börjar ju liksom jobba i augusti (slutet) då har jag varit hemma 8 månader... Skrämmande hur fort det går!

Nu blir det sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0