Fortfarande....

Funkar inte appen och det är ju på iphonen jag har alla bilder! Fattar inte vad de håller på med på blogg.se.
Känns som jag har 100 saker att berätta om men men...
Vad har hänt? I lördags så var vi sega, vi hängde mest hemma och sen på kvällen så grillade vi med Becca, Jelena och Tobbe. Vi spelade kort och hade trevligt, jag gav upp kl 01 och stupade i säng.

Igår hade vi spö regn hela dagen till kl 17. Så vi kunde ju direkt inte bada. Men vi satt inne och myste med film och serier istället. Kim åkte in till stan och fixade med lägenheten.
När han kom hem på kvällen kom även sarah och Daniel förbi på grillmiddag. Vi försökte planera lite midsommar men det går ju inte att förvänta sig så mycket eftersom det lika gärna kan va regn och storm. Sverige sucks sometimes.
Nu ska jag ta med mig Junia och dra in till stan, gå på föräldragruppen och sen möta upp Malin för lite shopping.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0